1. جرثقیل بناگستر
  2. قیمت خرید انواع جرثقیل سوله‌های صنعتی و کارگاه‌ها
  3. بالابر بلغاری سیم بکسلی 3 تن و وینچ 5 تن – خرید جرثقیل بلغارستانی

بالابر بلغاری سیم بکسلی 3 تن و وینچ 5 تن – خرید جرثقیل بلغارستانی

بالابر بلغاری سیم بکسلی 3 تن و 5 تن، یک جرثقیل سقفی است که جهت باربرداری و انتقال بارهای سنگین از آن بهره می برند. بالابر یا وینچ یکی از اصلی ترین و اساسی ترین بخش های جرثقیل سقفی است. به همین دلیل قدرت و توان یک جرثقیل بر اساس وینچ آن مشخص می شود.

بالابر سیم بکسلی بلغاری یکی از قدرتمندترین انواع وینچ ها است که در ساخت بسیاری از جرثقیل های غول آسا از آن بهره می برند. در این مقاله از سایت جرثقیل بناگستر می خواهیم به معرفی بالابر بلغاری سیم بکسلی 3 تن و 5 تن، نحوه خرید و قیمت آن بپردازیم.

بالابر بلغاری سیم بکسلی چیست؟

بالابر بلغاری سیم بکسلی

بالابر سیم بکسلی 3 تن و وینچ  5 تن بلغاری، یک نوع موتور جرثقیل سقفی است که در طراحی و ساخت انواع جرثقیل های سقفی کاربرد دارد. بالابر سیم بکسلی بلغاری شامل قطعاتی همچون الکتروموتور، گیربکس، قلاب، درام، سیم بکسل و … می شود. این بالابر در تناژهای مختلفی تولید می شود که تناژ 3 تن و 5 تن آن پرکاربردتر هستند. وینچ جرثقیل سیم بکسلی 5 تن بلغارستانی می تواند بارهای سنگین تا 5 تن را به راحتی بلند کرده و جابجا کند.

موتور گیربکس بالابر بلغاری سیم بکسلی قدرت بالایی داشته و می تواند در کمترین زمان ممکن انواع اجسام سنگین را جابجا کند. سیم بکسل به کار رفته در ساخت این بالابرها از ضخامت کافی برخوردار است. بالابر بلغاری سیم بکسلی 3 تن و 5 تن کاملا برقی و اتومات هستند.

کیفیت ساخت و طراحی وینچ 5 تن بلغاری

مسئله مهمی که در خرید جرثقیل سقفی بلغاری سیم بکسلی 10 تن و 15 تن بسیار مهم است، طراحی و کیفیت ساخت آن می باشد. مهندسان شرکت جرثقیل بناگستر طراحی جرثقیل سقفی بلغاری را بر اساس تمامی اصول و قواعد خاص خود انجام می دهند.

در واقع تمامی جرثقیل های طراحی شده توسط این گروه کاملا استاندارد بوده و به بهترین شیوه می توانند کارکرد خود را نشان دهند. بنابراین طراحی اصولی و استاندارد وینچ بالابر را تنها از گروه بناگستر بخواهید.

شرکت جرثقیل بناگستر برای تولید محصولات خود همواره از متریال های باکیفیت و درجه یک بهره می برد. بالابرها از فلزات محکمی همچون فولاد ساخته می شوند. فولاد جزء متریال های بسیار با کیفیتی است که در برابر انواع عوامل محیطی مقاوم می باشد. خوشبختانه بالابر بلغاری سیم بکسلی شرکت جرثقیل بناگستر با بهترین نوع فولاد تولید می شود. درنتیجه طول عمر و دوام محصول بسیار بالا است.

مشخصات جرثقیل بلغاری سیم بکسلی 3 تن و 5 تن

مشخصات بالابر سیم بکسلی بلغاری

بالابر سیم بکسلی بلغاری 3 تن و 5 تن به دلیل مشخصاتی که دارد با استقبال فراوانی از سوی خریداران رو به رو شده است. برای آشنایی بیشتر با این محصول لازم است در مورد ویژگی ها و مشخصات آن بیشتر بدانید. در ادامه به معرفی برخی از مشخصات بالابر بلغاری سیم بکسلی خواهیم پرداخت.

  • این بالابر امنیت بالایی داشته و مجهز به ترمزهای قدرتمندی است که از سقوط بار جلوگیری می کنند.
  • دارای سرعت مناسب جهت انتقال بار در کمترین زمان ممکن
  • مجهز به الکتروموتور قدرتمند و بادوام
  • دارای چرخ دنده های فولادی بسیار مقاوم در گیربکس
  • کارکرد اتومات و کنترل آسان با استفاده از ریموت کنترل
  • دارای سیم بکسل مقاوم با ضخامت مناسب بدون پارگی
  • قابلیت راه اندازی با برق تک فاز و سه فاز

قیمت وینچ 5 تن بلغاری سیم بکسلی

قیمت بالابر بلغاری سیم بکسلی 3 تن و 5 تن به مقدار ظرفیت، نوع حرکت، تک سرعته یا دو سرعته بودن و… بستگی دارد. هر چه ظرفیت وینچ بلغاری بیشتر باشد، قیمت آن نیز بیشتر است. در واقع قیمت وینچ جرثقیل سیم بکسلی 5 تن بلغارستانی از بالابر بلغاری 3 تن گران تر است. همچنین نوع موتور گیربکس بلغاری می تواند در قیمت نهایی آن تاثیر بسزایی داشته باشد.

به صورت کلی قیمت جرثقیل سقفی بلغاری سیم بکسلی طراحی و تولید شده توسط شرکت جرثقیل بناگستر قیمت بسیار مناسبی دارد. بنابراین می توانید با صرفه بودجه مناسبی، بهترین و باکیفیت ترین بالابر سیم بکسلی بلغاری را خریداری نمایید.

خرید وینچ 3 تن جرثقیل سقفی بلغاری

اگر قصد خرید بالابر بلغاری سیم بکسلی 3 تن و 5 تن را دارید، حتما خرید خود را از مراکز و فروشگاه های معتبر انجام دهید. شرکت جرثقیل بناگستر سال هاست که در زمینه طراحی و تولید انواع جرثقیل استاندارد فعالیت دارد.

با خرید جرثقیل سقفی از این شرکت می توانید از گارانتی معتبر و خدمات پس از فروش بهره مند شوید. انجام تمامی امور سرویس کردن و تعمیر جرثقیل سقفی سیم بکسلی بلغاری توسط تیم حرفه ای جرثقیل بناگستر صورت می گیرد.

‫0/5 ‫(0 نظر)
دسته‌ها:
قیمت خرید انواع جرثقیل سوله‌های صنعتی و کارگاه‌هامقالات
برچسب‌ها:
مقالات مرتبط

پیمانکار و مجری ساخت و نصب جرثقیل سقفی و دروازه‌ای کارگاهی و سوله

پیمانکار جرثقیل سقفی، اصلی‌ترین و مهم‌ترین وظایف مربوط به طراحی، ساخت و نصب جرثقیل سقفی را به عهده دارد. جرثقیل‌های سقفی و دروازه‌ای جزء پراستفاده‌ترین و متداول‌ترین انواع جرثقیل‌ها هستند…
ادامه مطلب
قیمت جرثقیل سقفی

لیست قیمت خرید انواع جرثقیل سقفی برقی، زنجیری و دستی کارگاهی و سوله

اگر جستجویی تحت عنوان خرید و قیمت جرثقیل سقفی در اینترنت داشته باشید با وب‌سایت‌های زیادی مواجه می‌شوید که در زمینه ارائه خدمات تولید و طراحی انواع جرثقیل‌های بکسلی، زنجیری،…
ادامه مطلب
gantrycrane

قیمت خرید جرثقیل دروازه ای کارگاهی دست دوم + تک پل و دو پل

یکی از محبوب ترین راه حل های باربری داخل کارگاهی، جرثقیل دروازه ای کارگاهی (جرثقیل دروازه ای کوچک) است. جرثقیل دروازه ای و نیمه دروازه ای عمدتاً در محیط بیرون…
ادامه مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

فهرست
مشاوره رایگان