کابل جمع کن فنری

15,410,000

جهت سفارش و استعلام قیمت می توانید با شماره ها یا ایمیل زیر تماس حاصل فرمایید:

مهندس شاه حسینی : 1810-026-0912
آدرس کارخانه: کیلومتر ۱۹ اتوبان تهران ساوه- شهرک صنعتی پاسارگاد- خیابان کمیل

info@banagostar.com

100 عدد در انبار

توضیحات

1711

کابل جمع کن فنری وسیله‌ای بسیار کاربردی جهت رساندن نیروی الکتریسیته لازم از یک منبع ثابت به مصرف‌کننده متحرک است. این وسیله انعطاف‌پذیری و خاصیت پیچیدگی زیادی داشته و می‌تواند عملیات برق‌رسانی را به خوبی انجام دهد. برای ساخت کابل جمع کن‌های فنری باکیفیت از متریال‌هایی همچون استیل استفاده می‌کنند تا دوام و طول عمر آن افزایش یابد.

سیم جمع کن فنری به خوبی می‌تواند به ماشین آلات و دستگاه‌های متحرک موجود در صنایع مختلف برق‌رسانی کند. در این وسیله نیروی لازم برای باز کردن و جمع کردن کابل به وسیله فنری بسیار قوی تأمین می‌شود. این نوع کابل جمع کن برای طول بازشو تا ۳۰ متر قابل استفاده است.

کاربرد‌های کابل جمع کن فنری

در کابل‌های اتصالات صنعتی و برخی از کابل‌های شارژر از کابل جمع کن فنری بهره می‌برند. همچنین از این وسیله به منظور هدایت کابل تغذیه به جرثقیل‌ها، ریکلایمر، استکر‌ها و ترنسفرکار‌ها استفاده می‌کنند. در محیط‌هایی که با محدودیت فضا مواجه هستند، استفاده از این وسیله بسیار مفید است. زیرا مانع از شلوغی کابل‌ها و ایجاد خسارات‌های مختلف خواهد شد. حتی برای برق‌رسانی به واگن‌های متحرک که در یک بازه مشخص حرکت می‌کنند، از این دستگاه بهره می‌برند. بنابراین کابل جمع کن فنری در بسیاری از صنایع جهت استفاده در ماشین آلات و تجهیزات صنعتی کاربرد دارد. مهم‌ترین کاربرد‌های سیم جمع کن فنری عبارتنداز:

  • صنایع راهسازی، خودروسازی، کشتی‌سازی، معادن
  • صنایع رباتیک، ذوب و فولاد، ریخته‌گری
  • ساخت دستگاه‌های پزشکی
  • دستگاه‌های صوتی و تصویری، لوازم خانگی
  • صنایع مربوط به هوافضا و هواپیماسازی
  • ساخت ماشین آلات و تجهیزات صنعتی

انواع کابل جمع کن فنری

شرکت‌های مختلف کابل جمع کن فنری را با تنوع بالایی می‌سازند. به همین دلیل می‌توان این تجهیزات را در انواع متریال‌ها، سایز، نیرو‌های کششی مختلف و… یافت. بر اساس تعداد رشته‌های کابل و میزان آمپر و ولتاژ جریان سیستم، برای آن جاروبک و اسلیپ رینگ مناسب در نظر گرفته می‌شود.

بهترین متریال برای ساخت کابل جمع کن فنری، متریال استیل است. زیرا استیل در برابر عوامل محیطی مقاومت خوبی داشته و از دوام بالایی برخوردار است. به همین دلیل اگر دنبال سیم جمع کن با کیفیت هستید، انواع استیل می‌توانند گزینه بسیار مناسبی باشند. انواع سیم جمع کن فنری با کیفیت برند‌های معتبر جهانی را می‌توانید از جرثقیل بناگستر با قیمت بسیار مناسب تهیه نمایید.

ویژگی‌های کابل جمع کن فنری

دلیل محبوبیت کابل جمع کن فنری و استفاده زیاد از آن این است که این وسیله ویژگی‌ها و مشخصات فوق‌العاده زیادی دارد. برخی از ویژگی‌های مهم این محصول به شرح زیر هستند.

  • انعطاف‌پذیری این محصول فوق‌العاده بوده و امکان مانور زیادی را فراهم می‌کند. به همین دلیل برای دستگاه‌های متحرک به راحتی می‌توان از آن استفاده کرد.
  • این محصول در برابر عوامل محیطی مخرب مانند رطوبت، حرارت، مواد شیمیایی خورنده و… مقاومت بالایی دارد. به همین دلیل دوام و طول عمر آن زیاد است.
  • سیم جمع کن فنری تحمل فشار و کشش بالایی را دارد و در شرایط سخت محیط کار می‌تواند به خوبی عمل کند.
  • قیمت این وسیله مناسب بوده و کار با آن راحت است.
  • به وضعیت کابل‌ها در محیط کار سرؤسامان داده و مانع از وقوع جرقه، انفجار و خسارات مختلف خواهد شد.
  • احتمال قطع سیم‌ها و کابل‌ها را بسیار پایین می‌آورد.

 

فهرست