بهترین سیم بکسل آسانسور:

بهترین سیم بکسل آسانسور که در حال حاضر پر فروش ترین برند سیم بکسل در ایران می باشد برند گوستاولف آلمان بوده ، هرچند با توجه به مشکلات واردات پیدا کردن این سیم بکسل ولو با قیمت بالا نیز مقدور نمی باشد و وجود کالاهای فیک چینی در بازار با نام گوستاولف خریداران بهترین سیم بکسل ایران را دچار سردرگرمی نموده است. شرکت بنا گستر این اطمینان را به خریداران خود می دهد که میتوانند سیم بکسل گوستاولف اصل  و الفانت کره را خریداری نمایند.

گوستاولف آلمان

الفانت کره ( کیس وایر )

در بازار ایران متاسفانه به دلیل تحریم ها برند های اصلی خیلی کم و گران قیمت می باشد و باید مراقب خرید از فروشندگان باشید.

نحوه تشخیص سیم بکسل اصل با فیک خیلی سخت می باشد که پیشنهاد می گردد با یک کارشناس خرید شود.سرتیفیکیت با قرقره چک شود و شماره سریال موجود در روی قرقره با سرتیفیکیت همخوانی داشته باشد.

نشانه های سیم بکسل گوستاولف رنگ ژله ایی سبز رنگ می باشد که روی سطح طناب فولادی دیده می شود.مورد دوم اینکه طناب های فولادی دارای گرید می باشد مثلا هرچه گرید بالاتر فنریت و مقاومت بالا می باشد.گرید هرچه بالاتر باشد درصد کربن بالا تر می باشد.

نمونه ایی از سیم بکسل اصلی :

 

                                                                      سیم بکسل گوستاولف آلمان

سیم بکسل های این شرکت در صورت لزوم و با توجه به حساسیت مشتری نمونه جهت آزمایشگاه متالوژی جهت تست تخریب ارسال میگردد و با توجه به تناز قید شده در سرتیفیکیت و جواب تست مقایسه می گردد.

قیمت سیم بکسل:

قیمت ها با توجه به نوسانات دلار ، در حال تغییر می باشد

فهرست