بالابر زنجیری اشتال:

معرفی محصول:

شرکت  اشتال آلمان (stahl) با بیش از ۱۴۰ سال سابقه تولید انواع بالابر زنجیری و سیم بکسلی ، یکی از قدیمی ترین و معتبرترین برندهای دنیا می باشد. نوآوری و پیشرو بودن از اهداف این شرکت می باشد. بالابرهای زنجیری اشتال با استفاد از تکنولوژی روز آلمان ساخته می شود.سری جدید بالابر زنجیری اشتال امروزه با هدف کم حجم شدن و سبکتر شدن برای ایجاد بیشترین ارتفاع بالابری و کمترین وزن مرده طراحی میگردند.

توصیه:

اگر بخواهیم ۵ برند برتر در زمینه بالابر زنجیری در دنیا را معرفی نماییم قطعا اشتال یکی از آنهاست.بالابر زنجیری اشتال در ایران بسیار خوشنام و پر فروش می باشد ، بسیاری از صنایع بزرگ در ایران تحت تأثیر  کیفیت و نام این برند بالابرهای مورد نیاز خود را اشتال انتخاب کرده اند. از جمله این صنایع می توان به صنایع نفت و گاز پتروشیمی ، فولاد و سیمان اشاره نمود.باید اطمینان داشته باشید بالابر زنجیری اشتال فوق العاده عالیست ، یک برند عالی ولی باقیمتی بالا ، این برند انتخاب مدیرانی است که دوست ندارند به قیمت خرید ارزان شاهد تعطیلی خط تولید و یا سرویس شرکت خود باشند،پرهیز از هزینه های  تعمیر و نگهداری نیز از دیگر دلایل این شرکت ها می باشد. همانطور که پیشتر ذکر شد استراتژی اشتال در بالابرهای زنجیری کوچک و سبکتر کردن بالابر می باشد، به همین دلیل استفاده از سیستم های الکترونیکی پیشرفته در این بالابرها دست غیرمتخصص ها را در بازار تعمیرات بالابر بسته است بعبارت دیگرسفارش مشتری حرفه ای و آگاه برای خرید یک محصولی حرفه ای را تنها باید از یک مجموعه متخصص در امر بالابر درخواست نمود. در این راستا این شرکت تا ۱۲ ماه بالابرهای  (وینچ) زنجیر اشتال را گارانتی و ۱۰ سال خدمات پس از فروش و تأمین قطعات آن را تضمین می نماید.

بالابر زنجیری اشتال

مشخصات فنی:

√  : مواردی که بصورت استاندارد در بالابر موجود است.

Ο  : مواردی که به درخواست مشتری قابل نصب می باشد.

— : موارد غیر قابل نصب.

ترولی مدل CTD ترولی مدل CTS ترولی مدل CTL ترولی ۲ تکهCTA بالابر با ترولی برقیCTN بالابر با ترولی دستیCTP بالابر ساکن ظرفیت باربری ردیف
—- Ο Ο Ο ۳۲۰ kg ۱
Ο Ο Ο Ο ۶۳۰ kg ۲
Ο Ο Ο Ο ۲۵۰۰ kg ۳
Ο Ο Ο Ο ۳۲۰۰ kg ۴
Ο Ο Ο Ο ۵۰۰۰ kg ۵

مدل بالابر با ترولی دستیCTP:

stahl ctp

مدل بالابر با ترولی برقیCTN:

stahl ctn

مدل بالابر با ترولی ۲ تکهCTA:

stahl cta

 

مدل بالابر با ترولی مدل CTL:

stahl ctl

 

محصولات مشابه:

بالابر زنجیری سامسونگ  بالابر زنجیری پودم بالابر زنجیری کیتو
 بالابر زنجیری سامسونگ :  بالابر زنجیری پودم : بالابر زنجیری کیتو :

 

جهت سفارش و استعلام قیمت می توانید با شماره ها یا ایمیل زیر تماس حاصل فرمایید:

مهندس تنکابنی: ۴۰۸۹-۹۴۷-۰۹۱۲
مهندس شاه حسینی : ۱۸۱۰-۰۲۶-۰۹۱۲
آدرس کارخانه: کیلومتر ۱۹ اتوبان تهران ساوه- شهرک صنعتی پاسارگاد- خیابان کمیل-

تلفن : ۵۶۴۳۰۸۷۷-۰۲۱ فکس: ۵۶۴۱۲۶۳۷-۰۲۱
info@banagostar.com

فهرست